Enquête klanttevredenheid dienstverlening

Tot 9 januari 2023 laat de gemeente onderzoek doen naar de ervaringen met haar dienstverlening. De gemeente nodigt inwoners, ondernemers en maatschappelijke organisaties van harte uit om een korte vragenlijst in te vullen.

De resultaten helpen de gemeente om haar dienstverlening verder te verbeteren. Hoe heeft u een aanvraag of andere dienst ervaren? Hoe heeft u het liefst contact met de gemeente? Wat vindt u van de toegankelijkheid van het gemeentehuis? Dit zijn een paar vragen die aan de orde komen. Invullen gebeurt anoniem en duurt niet langer vijf minuten. Het onafhankelijke bureau KCM Survey voert het onderzoek in opdracht van de gemeente uit. De resultaten komen in februari 2023 beschikbaar.

Wethouder Foekema ziet een kans: ‘Ik ben trots op onze medewerkers die elke dag hun best doen om onze inwoners, bedrijven en maatschappelijke organisaties van dienst te zijn. Maar de samenleving verandert en wij moeten scherp blijven. Wij vragen de stad om ons een eerlijke spiegel voor te houden over onze dienstverlening. Daar worden we allemaal beter van.’ 

Vul in

U vindt de vragenlijst via deze link.

Vragen 

Heeft u vragen naar aanleiding van dit bericht of de vragenlijst? Neem dan contact op met de gemeente via telefoonnummer 14 030.