Klachten over gedrag van gemeentepersonen

De gemeente probeert u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat u ontevreden bent over onze dienstverlening. Zoals over het antwoord op uw vraag, de behandeltijd of als u geen reactie krijgt. We beschouwen klachten als gratis adviezen om onze dienstverlening te verbeteren. U kunt klachten over gedrag digitaal, schriftelijk of mondeling indienen.

Hoe werkt het

Digitaal

Vul online het klachtenformulier in.

Schriftelijk

  • Stuur ons een brief naar gemeente IJsselstein, Postbus 26, 3400 AA IJsselstein
  • Vermeld uw naam en adres, telefoonnummer of e-mailadres
  • De omschrijving van de klacht en over wie uw klacht gaat

Telefonisch

Neem contact op met de Klachtencoördinator via 14 030 voor een telefoongesprek. 

Hoe lang duurt het

Uw klacht wordt binnen zes weken afgehandeld.

Meer weten

Als u ná behandeling van uw klacht door de organisatie nog niet tevreden bent, kunt contact opnemen met de Nationale Ombudsman.