Actuele werkzaamheden

Bekijk hier welke werkzaamheden aan de weg en het groen op dit moment of binnenkort gaan plaatsvinden in IJsselstein.

Beneluxweg (en omgeving)

6 – 15 mei. Linnaeusweg, ter hoogte van Amicitia
Het voetpad wordt opgehoogd en herstraat. De rijbaan opgehoogd en gasfalteerd.

Kruispunten Beneluxweg – Linnaeusweg – Merianweg
13 – 14 mei 21.00 tot 2.00 uur: kruispunten worden gefreesd
14 – 15 mei 21.00 tot 6.00 uur: kruispunten worden opnieuw geasfalteerd.

De straten en kruispunten zijn ter hoogte van de werkzaamheden afgesloten. Bestemmingsverkeer wordt omgeleid. De wegwerkzaamheden zijn ook opgenomen in Google Maps. Zo krijg je altijd de beste route naar je bestemming. Hulpdiensten zijn ook op de hoogte.

Knipsel-linne2

Weegbree

De inrit van de Weegbree is afgesloten van 22 t/m 26 april. De gehele inrit aan de zijde van de Haanderik/Dissel (bij tramhalte Eiteren) wordt opnieuw bestraat. Nood- en hulpdiensten hebben altijd toegang.
Start werkzaamheden: 22 april 2024 7.00u
Einde werkzaamheden: 26 april 2024 17.00u

knipsel weegbree

Basiliekpad

Van 29 april tot en met 3 mei zijn er werkzaamheden op het kruispunt Basiliekpad-Baljuw. Er wordt groot onderhoud gedaan en er is op deze plek veel wateroverlast na een regenbui. Dit wordt ook gelijk aangepakt. Daarom wordt het kruispunt 5 dagen afgesloten voor fietsers en voetgangers. Er zijn verkeersregelaars en de omleidingsroute wordt met gele borden aangegeven.

Knipsel-basiliekpad