Klacht over aanbestedingsprocedures

Bent u tijdens het verloop van een aanbesteding ontevreden? Bijvoorbeeld over het optreden van de gemeente? U kunt dan schriftelijk een klacht indienen.

Beschrijving

Hoe werkt het?

Klachten stuurt u naar het klachtenmeldpunt van de Stichting Inkoop Bureau Midden Nederland (IBMN) via het e-mailadres: klachten@ibmn.eu. Een inkoopadviseur behandelt de klacht namens het bestuur van IBMN. Dat is een andere inkoopadviseur dan die uw zaak heeft gedaan. Het indienen van een klacht zet de aanbesteding niet stil. De klager blijft zelf verantwoordelijk voor het op tijd nemen van juridische maatregelen.

Hoe lang duurt het?

We proberen om binnen 3 werkdagen schriftelijk én met een goede uitleg te reageren op een klacht.

Meer weten

Niet tevreden met de klachtafhandeling door IBMN? Dan kunt u de klacht sturen aan de Commissie van Aanbestedingsexperts. Deze commissie komt met een onafhankelijk advies of bemiddelt tussen de partijen.